7 απλά βήματα για να οργανώσετε την ημέρα σας

Συνήθως, εργάζεστε  ως αργά για να ολοκληρώσετε τα πάντα; Καλώς ήρθατε στη ζωή των περισσότερων επιχειρηματιών. Η καλύτερη οργάνωση μπορεί να σας βοηθήσει να αποφύγετε τα λάθη, να γίνετε πιο επαγγελματίες  και να διαχειρίζεστε το χρόνο σας καλύτερα.

Συνήθως, εργάζεστε  ως αργά για να ολοκληρώσετε τα πάντα; Καλώς ήρθατε στη ζωή των περισσότερων επιχειρηματιών. Η καλύτερη οργάνωση μπορεί να σας βοηθήσει να αποφύγετε τα λάθη, να γίνετε πιο επαγγελματίες  και να διαχειρίζεστε το χρόνο σας καλύτερα.

Μερικά απλά βήματα μπορούν να σας βοηθήσουν να οργανώσετε καλύτερα τη μέρα σας, να απλοποιήσετε τη ζωή σας και να θέσετε το χάος υπό λίγο έλεγχο.

Οι περισσότεροι επιχειρηματίες δυσκολεύονται να διαχειριστούν το ημερολόγιό τους.

Ακολουθήστε αυτά τα επτά βήματα  για να οργανώσετε την ημέρα σας.

 

1. Βελτιώστε την διαχείριση του χρόνου σας

— Μην γεμίζετε το πρόγραμμά σας με συνεδριάσεις και ραντεβού. Είναι αναπόφευκτο, ότι ορισμένες δραστηριότητες θα εξακολουθούν να καταλήγουν ως  υπερωρίες ή ότι θα πρέπει να απαντήσετε σε ένα επείγον email ή τηλεφώνημα .

Δημιουργήστε χρόνο στο πρόγραμμά σας μεταξύ των διαφόρων συμβάντων , εργασιών, συναντήσεων κτλ.. Για παράδειγμα, προσθέστε 15 λεπτά πριν από τις συνεδριάσεις, συναντήσεις  για άτυπη συνομιλία ή χρόνο προετοιμασίας, συν 15 λεπτά μετά σε περίπτωση που η συζήτηση διαρκέσει περισσότερο χρόνο από ότι είχατε υπολογίσει. .

2. Αποσυνδεθείτε από τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τις κλήσεις

— Μην απαντάτε συνεχώς σε κλήσεις και μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η συνεχής απάντηση τους όλη την ημέρα είναι πολύ ενοχλητική για την συγκέντρωση σας. Αντ ‘αυτού, σκεφτείτε να προγραμματίσετε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας για να επιστρέψετε μηνύματα – για παράδειγμα, μία ώρα το πρωί και μία ώρα το απόγευμα.

3. Αποκτήστε στρατηγική

— Το πρόγραμμά σας δεν πρέπει να περιλαμβάνει επαγγελματικές συναντήσεις που μπορούν να χειριστούν οι εργαζόμενοι σας χωρίς εσάς. Εμπιστευτείτε τους ανθρώπους σας να χειριστούν τέτοιες συναντήσεις. Εάν εμπλέκεστε σε συνηθισμένες αποφάσεις, χάνετε το χρόνο σας.

Η προσοχή σας πρέπει να είναι στη μεγαλύτερη εικόνα – στρατηγικές ερωτήσεις, θέματα πελατών ή προσωπικού, ανάπτυξη προϊόντων κτλ. Η ημέρα σας θα πρέπει να είναι δομημένη, ώστε να έχετε χρόνο να σκεφτείτε, να σχεδιάσετε και να μαθαίνετε καινούργιά πράγματα .

4. Ευχαρίστησε έναν υπάλληλο

—  Αφιέρωσε χρόνο  για να ευχαριστήσεις έναν υπάλληλο που έχει προσφέρει ιδιαίτερα πολύτιμη συμβολή στην επιχείρηση.

5. Γνωρίστε πελάτες

— Το πρόγραμμά σας πρέπει να περιλαμβάνει τουλάχιστον μία προσωπική ή τηλεφωνική συνάντηση με έναν πελάτη κάθε μέρα. Θα πρέπει επίσης να προγραμματίζετε τακτικά συναντήσεις με τους συνεργάτες σας.

6. Κρατήστε συνεδριάσεις για μεσημεριανό γεύμα

— Αποφύγετε να τρώτε μόνο το μεσημεριανό. Αξιοποιήστε το χρόνο για να προγραμματίσετε συναντήσεις με έναν  πελάτη ή έναν επιχειρηματικό εταίρο, συνεργάτη. για ένα εταιρικό γεύμα ..

7. Γνωρίστε την ομάδα σας

— Στο τέλος κάθε εβδομάδας, προγραμματίστε μια  συνάντηση με ολόκληρη την ομάδα σας για να συζητήσετε τις προκλήσεις που προέκυψαν και πως  αντιμετωπίστηκαν,  καθώς και βελτιώσεις που χρειάζονται .