MARKET POSITIONINGΤοποθέτηση στην αγορά

Στρατηγική τοποθέτησης και διαφοροποίησης

MARKET POSITIONINGΤοποθέτηση στην αγορά

Στρατηγική τοποθέτησης και διαφοροποίησης

MARKET POSITIONINGΤοποθέτηση στην αγορά

Στρατηγική τοποθέτησης και διαφοροποίησης

MARKET POSITIONINGΤοποθέτηση στην αγορά

Στρατηγική τοποθέτησης και διαφοροποίησης

MARKET POSITIONINGΤοποθέτηση στην αγορά

Στρατηγική τοποθέτησης και διαφοροποίησης

Τι είναι στρατηγική τοποθέτησης στην αγορά

Η στρατηγική τοποθέτησης στην αγορά είναι μια στρατηγική διαδικασία που περιλαμβάνει την παρουσίαση της επωνυμίας ή του προϊόντος με έναν συγκεκριμένο τρόπο προκειμένου να δημιουργήσει μια εικόνα ή ταυτότητα στο μυαλό των καταναλωτών στην αγορά-στόχο.

Η τοποθέτηση καθορίζει τον τρόπο με τον οποίο η επιχείρηση είναι μοναδική: πώς παρέχει ένα ξεχωριστό όφελος στους πελάτες.

Καθιερώνει την ταυτότητα της επιχείρησης, επηρεάζοντας τις αντιλήψεις των καταναλωτών για τη θέση της στην αγορά σε σχέση με τις εναλλακτικές λύσεις των ανταγωνιστών.

Δημιουργία αποτελεσματικής στρατηγικής τοποθέτησης στην αγορά

Η δημιουργία αποτελεσματικής στρατηγικής τοποθέτησης στην αγορά στοχεύει στην αναγνώριση της επιχείρησης, και στον τρόπο με τον οποίο αυτή γίνεται αντιληπτή από τους καταναλωτές.
Τα σημεία που λαμβάνονται υπόψη είναι:
Σε τι διαφοροποιείται η επιχείρηση σε σχέση με τον ανταγωνισμό της
Ποια είναι η τρέχουσα θέση της επιχείρησης στην αγορά
Ποια είναι η τοποθέτηση των ανταγωνιστών
Ανάπτυξη στρατηγικής τοποθέτησης

Τύποι στρατηγικών τοποθέτησης στην αγορά

Στρατηγική τοποθέτησης στην αγορά

01Τοποθέτηση με βάση τα χαρακτηριστικά του προϊόντος

Η χρήση χαρακτηριστικών ή πλεονεκτημάτων ενός προϊόντος συνδέει την επωνυμία σας με ένα συγκεκριμένο χαρακτηριστικό που ωφελεί τους πελάτες. π.χ. «Η Volvo διαθέτει ασφάλεια.»

02Τοποθέτηση με βάση την τιμή

Η στρατηγική τοποθέτησης με βάση την τιμή, στοχεύει το προϊόν ή την υπηρεσία στην ανάδειξή τους π.χ. ως φθηνότερη ή ακριβότερη κτλ. επιλογή στην αγορά. Αξία τους γίνεται η θέση τους.

03Τοποθέτηση με βάση την ποιότητα ή την πολυτέλεια

Συχνά η τιμή και η ποιότητα ενός προϊόντος ταυτίζονται στο μυαλό του καταναλωτή, καθώς η υψηλή τιμή συνδέεται συχνά με την υψηλή ποιότητα. Ωστόσο, η τοποθέτηση ενός προϊόντος με βάση την υψηλή ποιότητα ή την πολυτέλεια είναι διαφορετική από την τοποθέτηση βάσει της τιμής. Η υψηλή ποιότητα ή το κύρος της επιχείρησης αποτελεί το κεντρικό σημείο επικοινωνίας για τη δημιουργία μιας επιθυμίας αγοράς, έτσι ώστε οι πελάτες να θελήσουν το προϊόν ανεξάρτητα από την τιμή.

04Τοποθέτηση με βάση τη χρήση ή την εφαρμογή του προϊόντος

Η συσχέτιση του προϊόντος με μια συγκεκριμένη χρήση είναι ένας άλλος τρόπος για να τοποθετήσει η επιχείρηση την επωνυμία της στην αγορά.

05Τοποθέτηση με βάση τη διαφοροποίηση

Η επιχείρηση επισημαίνει μια βασική διαφορά που προσφέρουν τα προϊόντα / οι υπηρεσίες της στην αγορά ώστε να φαίνονται ευνοϊκά και μοναδικά σε σύγκριση με άλλες επιλογές αγοράς. Το προϊόν ή η υπηρεσία γίνεται μοναδική.
Η επανατοποθέτηση προϊόντος, υπηρεσίας ή επιχείρησης που λειτουργεί στην αγορά πραγματοποιείται όταν η επιχείρηση έχει μειωμένες πωλήσεις, μειωμένες αποδόσεις ή ακόμα κι αν υπάρχουν σημαντικές αλλαγές στο περιβάλλον που λειτουργεί.

Είστε έτοιμοι να μιλήσουμε;

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα με πληροφορίες σχετικά με εσάς. Θα προσπαθήσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατόν!
Όλα τα πεδία απαιτούνται κατά τη συμπλήρωση αυτής της φόρμας.